brengt Kennis En Inspiratie

Mystery Onderzoek

Sinds vele jaren verzorgen we onderzoek naar het gedrag van uw personeel naar uw klanten toe.

Mystery Onderzoek

Mystery onderzoek (mystershopping/ mysterycalling/ mysterymailing); Sinds vele jaren verzorgen we onderzoek naar het gedrag van uw personeel naar uw klanten toe. Een mooie visie of strategie ten spijt… in de praktijk gaat het er met klanten soms anders dan gewenst aan toe. Hoe staan uw medewerkers klanten te woord? Welke toonzetting kiezen ze in het gesprek? Of in mailcommunicatie naar uw klanten toe? Dit kan onderzocht worden en geeft altijd (dat is echt onze ervaring) zeer veel inzicht. We toetsen of de medewerkers in de strategisch gekozen lijn opereren, bepalen wat goed gaat maar ook wat beter kan. En geven bij mysteryshoppen bij voorkeur direct aan de medewerker feedback. Zodat het niet achteraf alleen een rapport oplevert, maar ook direct naar de medewerker toe een mooie leerervaring creëert! Bij Mysterycalling nemen we gesprekken digitaal op en analyseren deze uitvoerig. Omdat de gesprekken zijn opgenomen kunnen ze later in trainingen zeer goed ingebracht worden, waarbij de medewerkers hun eigen gesprekken terughoren. En hierdoor een mooi leermoment hebben.